Thursday, March 4, 2010

boring-boring-boring

seharian terperap didalam rumah lain mcm rasanya.. mau pecah otak...
aku mau jd half crazy da ni..huhu

buka internet, on9 ja dr pagi sampai ke pagi...

klu bz susah, x bz pon susah...

blablabla.... arrgghhhhh....

ikan keli bersambal




td aku mkn tengahari aku telah melahap ikan keli bersambal... aduhai sedap amat nih.. gue makan hingga ketulang-tulang yg terakhir..heheheh

ikan keli yang telah digoreng garing ke emas-emasan dan diatas ikan itu disirami ngan sambal cili yang merah menghangatkan lagi suasan tersebut..huhuh

untuk menambah keenakan ikan tersebut aku tekah ambil nasi putih with sambal blacan,kuah kari iakan plus kuah lodeh and ambil kuah air asam... aku ambik tomato byk2...

the apa gi , mengunakan kaedah makan yang diamalkan sekian lama umat sejagat iaitu guna tangan aku makan..(jgn kupa bca doa)

aku start la makan.. dengan penuh rasa kepuasan mmg best la,huuh..

sedap...


ikan keli kau tetap di hatiku..huuhh

Wednesday, March 3, 2010

tongkeng ayam febret ku....





antara makanan yang bleh meninggalkan kesan impak maksima terhadap diriku adalah TONGKENG AYAM atau BUNTUT AYAM...

geli kan dengar...tapi bg peminat setia mcm aku.. ianya spesial sgt2 tuk aku...

teringat time aku kecil2 dulu.. mama marah klu aku makan tongkeng ni sbb di takutinya aku ni byk mulut kata org tua2 dulu la..

tapi aku kan jenis food lover.. suma nak bantai ja kecuali yg haram2 la... mintak di jauhkan..

ingat lagi tongkeng yang aku makan secara rasminya, di masak oleh mama aku sendiri iaitu goreng tepung...

pergghhhh.... sadap jua ba... bayangkan rangup diluar tapi di dalam kelembutannya and the flavor of the chicken so strong that i can imagine.. apa xnya tongkengkan penuh ngan lemak enak sangat latu..huuh

tp memang best la...

the x kurang hebat juga klu makan tongkeng ayam panggang..

terduduk diam dibuatnya...
sambil tutup mata gi tu...

wah.. rugi lah kepada sesiapa yg x makan...

nak buat camna kan , mau paksa pon x boleh...
hehhe..

tapi aku suka sangat tongkeng heheheh..

kalau kerja..kerja la tu...




satu perangai aku yg x leh lari.. if time aku buat kerja... perkara lain aku xkan campur dah... jd tu la kdg2 ada member2 kol ka, sms ka, x di layan... klu terbalas pon time habis da kerja2 tu..

sori kengkawan...

tumpuan pada kerja penting pdaku.. klu ada problem kacau.. takut2 ada yng terpotong jari la, terendam tangan dalam minyak panas la.. jadi kerja aku sangat bahaya klu jd lalai..

di harap memahami la kerjaya ku ini..

and kepada bakal2 kekasihku klu ada la...

jgn kuat2 merajuk.. sungguh pon anda merajuk maybe lambt ckit la aku pujuk.. heheheh

alahai... hentam ja la kau...




daripada aku menyibuk hal ehwal org lain, bek diam2 ja...
susah klu xtau crita sebenar trus2 masuk mesyuarat..

kata karam sing walia... "jangan di kacau kolam yang tenang, nnt keluar segala makhluk tersembunyinya"..

if ja la, memerlukan pertolongan di persilakan...

i ready to help...

sekadar yng mampu la..hehehe

Sunday, February 28, 2010

sejenak bersama ku

hai apa kabar semua..hehehhe...

liku2 perjalanan hidup, terpaksa ditempuhi jua.. walaupon ada bermacam-macam dugaan menimpa...

persoalannya sekarang apa benda yang aku ckap ni.. x masuk akal.. mukaddimah yeee..heheheh

berita utama:

1. semalam ada bbq anjuran hostel 43g... masak tuk kengkawan... malam tu mmg ramai yg datang.. x disangka la kehadiran yag begitu ramai.. trima kasih semua yang telah hadir... hope you all semua hepi and puas hati ngan makanan yang ada.. tau je la last minute....

2.. pasni aku nak gi praktikal... x lama lg aku nk berambus dari kolej yeyeyeyeyeye.. x sbr aku...
aku...

3. I AM STILL SINGLE...

hehehhe..

malas aku nk tulis byk2 ni... blur2


BTW: WISH ME FOR MY EXAM :)

18XXL

contents xtreem word and not suiteble to student... i am fail my english lesson.. so this is my best i can give .. muahahah.. if my teacher see this, she will kick my ass.. but i dont care, because care is sharing.. ceh...

so long time i not update my blog.. long time not see aaa..hahahha.. i am trying to write but my feel is not there..

my PA said to me that my time table is so full.. aiyoo... i ask him, "why full, what heppen??".. my PA said " dont ask me, i am not your PA"... :(

the true story.. i am busy with my comp.. january till now, i had 3 comp... and this march i will another comp.. bling2 my head..

very dificult to write in english yaa...

thank you...

hahahaha... bad boy...