Saturday, October 10, 2009

AKU BUKAK CERITA BALIK

AGAK LAMA AKU MENYEMBUNYIKAN DIRIKU, HEHEHEHEH.. SORI LA, ATAS DESAKAN DAN PAKSAAN PEMINAT2 AKU PON KUAR LA CERITA TERBARU AKU SEKARANG NIH.
 well, camni la ku, aku skg dah kat shah alam.. sepatut aku cuti semester sampai bulan 11 tapi disebabkan ada hal2 yang tertentu aku terpaksa balik awal la.

mmmm... apa crita aku mau tulis ni, sebab teda gamabar x syok la kan kira macam x lengkap la crita aku, mo wat camna nset berkemera aku dah jahanam dimakn zaman, jadi dh rosak and x mampu memberi khdmat kepada ku lagi, huhuhuhu sedih...

kla cerita la pasal cerita hari ni, hari ni tengahari member aku ajak la pi openhouse member dy kat kelang, ngam2 jugaa perut2 lapar nih pegi jala. tapi mo pegi openhouse tu yang bermasalah tu, da la jalan kat klang tu macam jalan pi arab saudi dengan sesak, pastu panasnya gi. kulit yang cerah boleh bertukar brown ni.. panasnya macam dalam oven la. nasib bek la makanan di rumah tu sedap2. yala aku pernah serik gi openhouse umah member aku. besa la dalam pemikiran slalunya open house paling kurang pun ada nasi himpit ngan kuah kacang ka, skali tengok mee goreng ja! sedih aku! minyak mo pi umah memeber ni pon da brapa huhuhuhuhu...

sambung crita,
lepas ja pi openhouse tu aku,bean, and nabil gi la sunway piramid jalan2 cari pasal. tempaty yang jadi tumpuan kami adalah tempat icekerting(luncur ice). best la sana, rasa mau main ja nih, tengok awek2 tergolek2 macam nagka busuk, heheheheh. lama juga lepak sana. tapi adalah satu cerita ni yang klakar, sedang2 aku jalan2 tetiba ada plak asatu awek ni pegang tangan aku! aku terkejut and terpinga-pinga... eh apasal ni! awek ni slumber ja pegang aku, skali aku menjerit kat dy, hahahah dy salah balak la. aku pon trus lari ni, yang awek tu lagi jauh dy lari kover malu la tuh . muahahahaha. tulah sapa suruh x tengok balak dy betul2. heheheheh. time kat sana kebetulan ada la member2 nabil ni... dorang pon men juag icekerting tu. pastu awek bean pon ada juga , sempat juag dy blanja kami di restoran popoye ka apa tuh, aku pon nda ingat la.

lapar lagi nih, member2 nabil ajak gi restoran pojok, restoran yang menghidangkan makanan indon! sedap juga la, aku oder nasi penyek and kopi o ice.. layan eh nagn nasi, ayam,samabal udang. (walaupon aku alergik udang aku layan ja time tu gila kick sambal dy nih, meleleh segala mukus2 nih... hahahahahah

aku kekenyangan tahap dewa dewi tu, aku tahan ja, kepala dah layan nih. rasa mau tertido ja...
cuma aku ada satu perangai pelik ja la, setiap benda yang aku makan dan benda yang dah masuk perut aku macam rasa x selesa. aku akan jadi pening and mual ja. then apa jadi, aku balik umah aku gi tandah then aku muntahkan semua benda yang aku makan!  perghh, abaru selasa perut and perasaan ku. klu aku x keluarkan benda2 tu aku akan jadi pendiam ni, macam orang nda normal and bukan jadi diri aku la. dah jadi insan lain ni. heheheheheh.

rasa tu jala aku mau ceruta, sekadar panaskan blog aku yang dah sejuk and berkulat nih. heheheh.

sekian...

No comments:

Post a Comment