Wednesday, March 3, 2010

tongkeng ayam febret ku....





antara makanan yang bleh meninggalkan kesan impak maksima terhadap diriku adalah TONGKENG AYAM atau BUNTUT AYAM...

geli kan dengar...tapi bg peminat setia mcm aku.. ianya spesial sgt2 tuk aku...

teringat time aku kecil2 dulu.. mama marah klu aku makan tongkeng ni sbb di takutinya aku ni byk mulut kata org tua2 dulu la..

tapi aku kan jenis food lover.. suma nak bantai ja kecuali yg haram2 la... mintak di jauhkan..

ingat lagi tongkeng yang aku makan secara rasminya, di masak oleh mama aku sendiri iaitu goreng tepung...

pergghhhh.... sadap jua ba... bayangkan rangup diluar tapi di dalam kelembutannya and the flavor of the chicken so strong that i can imagine.. apa xnya tongkengkan penuh ngan lemak enak sangat latu..huuh

tp memang best la...

the x kurang hebat juga klu makan tongkeng ayam panggang..

terduduk diam dibuatnya...
sambil tutup mata gi tu...

wah.. rugi lah kepada sesiapa yg x makan...

nak buat camna kan , mau paksa pon x boleh...
hehhe..

tapi aku suka sangat tongkeng heheheh..

No comments:

Post a Comment