Thursday, December 1, 2011

the return of kampungan boi....






hello..... holla..... kerinduanku terhadap keblogkan melanda diriku setelah sekian lama menghilangkan diri selama lebih kurang 2 bulan... fuyooohhhhhhh... gengs... its a lot story i wanna kogsi kat u alll joyah... hehehehe... ok.... lets started now.....











for the paSS two month macam2 heppen...

THE BEST PISANG GORENG IN LABUAN IS TIADA LAGI...




SEDEH oooo.. kalau d imbau kenangan gerai pisang goreng family aku.. 10 tahun lama nya my mama and babah besarkan kami adk beradik wif hasil pisang goreng.. so dont look wif one eye ja peniaga pisang goreng... because tun dr mahathir pon goreng pisang juga. heheheheh... mis my family pisang goreng... sia sia pun...








busy for my competation for sabah fiesta 2011





iya iya dong, gue lagi sibuk dengan petandingan neh... setiap mlm ngak tidur senang dong.... tapi itu satu pengalaman yg mahal... hasil nya gue x dpt bawa apa2 pingat... just pengalaman yg berharga yg gue dapat... tahun depan gue try lg k.. im come back..........









rindu my kampung halaman......



bila sy kerja hotel , automaticly my time is sangat2 limit... aku jeles juga kekadang time org bz cuti aku bekerja .. haiz..... pa buli buat tugas perlu di teruskan........

































































and aku sudah berpunya!!!!!

IM NOT SINGLE....... YEAY!!!!!!


setelah berkurun lama aku memgertaskan hati ini... and then ada insan yg telah berjaya mencairkannya... thanks to her because tidak pernah putus asa menjiwai perasaan.. (alamak kejiwangan la plak) hahahahaha..... love you day by day.... and lucky to me love wif my bestfriend.....




ok la... kata tokey cc ni, dy ckp "bos ini kadai pukul 6 tutup aaa, mau balik..ambik anak sekolah.... "... aku pandang saja muka tokey cc tu and tersenyum tapi aku marah dalam hati.. potong mood aku trus.. xpa len kali aklu tambah gi critaan aku yaaa... tq guy... berjumpa lgi kita di lain waktu dan ketika.. terima kaseh.... bubui..


sebelom terlupa... "siapa diri anda adalah siapa rakan rakan anda" so renung renungkan.... tapi andai katalah anda berkawan dengan justin beibier, x mugkin anda mcm dy..heheheheh....... be ur self.. adios samigos.....

No comments:

Post a Comment