Thursday, December 3, 2009

semangat nak transformasi badan....








skg ni budak2 dom aku ada mission mo tkr badan masing dari yang hyper gaint tu super hero...hehehe

masing-masing ada target and idola masing2..hehehe and kami bertaruh selama 3 bulan...

calon2 yang telibat...

wan: seorang yang memulakan semua ini, kerana beliau mmg nak kurus2 and bina badan cam badan atas tu mcm batista... kuat semangat beliau ni.hehehe siap ada dumble sendiri ni bawa kat hostel tu yg kami pon ikut sama ni. huhuh



nabil: manusia yang berbadan ala2 badak sumbu pada mulanya skg ni da turun ckit , sejak ada org puji dy da kurus makin kembang la dy and semangat mo bg kurus badan..hehehe


bean: manusia yang ibarat lidi kelapa , bercita-cita nk badan macam jacob yg belakon twilike(aku nda tau eja)... aweknya geleng2 kapla, nda tau percaya bleh buat atau nda cita bean tu. apa gi bean truskan usaha anda hahahah...




aku: aku xla gemuk and x la kurus2 sgt,


aku pon sama mo buat bdn2 yang ada shape2 and berketul2 ckit ja, nda mau la lebih mcm malik nor ka, sazali samad ka, bida and nda cantik la, susah mau bergerak ni... hahaha... bdn2 cam besa2 da la...








(tapi gambar kat bwah ni la aku mau buat hahahah, berangan seketika)





target: dalam masa 3 bulan bermula bulan ni dah usaha da....

kita tgk hasilnya... ehem2...

hahahahah.... x sabar pla ni..

1 comment:

  1. Hahaha... Lawakla korg.. Mesti sado2 dah kan badan korg smua?... 8 tahun dah..

    ReplyDelete