Sunday, November 29, 2009

teringat aku dulu2...

mmmm.... aku suka baca karangan budak2 sekolah..best ni..terutama karangan budak2 kampung pendalaman... hehehe... klu time sekolah rendah dulu, klu bdk ni org kampung betul2 ayat yang akan du tulis pon akan sama sebiji apa yang dy slalu cakap. sama juga macam aku ni..heheheh... time tu la ckgu yang datang dari semenanjung akan pening kepala dan tergaru-garu kepala apabila mau check karangan durang... sebagai contoh karangan di bawah...



rasa-rasa kamu x tergulung ka anak2 perut apabila abca karangan tu... sebenarnya aku baca sepuluh kali pon aku akan ketawa sahaja... ditambah lagi ngan tulisan cam cakar ayam(tulisan aku pon lebih kurang cam tulisan kat atas tu)....

ada lagi kes apabila budak2 xtau mau kembangkan ayat karangan... kadang2 ayat yang sama diguna banyak2 kali... itu da macam ayat bangladesh da ni... pening kapla trus... hehehe




tapi aku bersyukur la, karangan aku akan berubah pada setiap tahun mengikut perkembangan semasa cuma satu ja aku x leh ubah tulisan aku hahahah...

*gambar2 tu aku ambik dr member2 fb aku, pinjam jap buat bahan... jangan mara aaa...huhuhu

No comments:

Post a Comment