Monday, January 18, 2010

yOO, AKU KEMBALI...

mesti tertanya-tanya kenapa aku da lama x update blog nikan...hehehe, aku bukan menghilang sebab bz ngan traning tuk petandingan aku, selama aku traning hampir 4 bulan, hidup aku masa tu tak menentu hinggakan mahu berjoli sana sini pon xdapat. bayangkan lah jika start traning pagi sampai malam, klu ada klas kena masuk klas dulu baru pi traning....

fuh... mmg cabaran dari segi fizikal and mentaliti...
ops... sebelum terlupa, aku cakap ja pAsal petandingan, tapi petandingan apa... aku xda lain ikut petandingan masak ja la..heheh nestle culinary award..

petandingan tu susah nak dapat, aku kira bertuah la sebab terpilih...

time petandingan tu, aku dah xda rupa orang da, sebab dengan tekanan dan x cukup tidunya...
tu yang hilang berat badan tu.. start hari ni aku nak balik lemak2 aku yang hilang tu. heheh


ISI PENTING:

1. ni yang sebnarnya aku nak tulis atas tu baru mukaddimah..hehehe. petandingan yang aku crita tu dah lepas da, start 15 jan - 17 jan 2010.. bercerita mengenai serba sedikit petandingan tu. selain kolej aku ptpl, ada gi 7 kolej yang masuk, klmu,tylor,legend,INTI,FIM,NILAI dan uitm.. pergghh.. suma dorang gempak2 siut...
tapi aku pedulu apa, janji dapat sijil and kasi gegar sama dorang. hahahah..

2. keputusannya aku bukan lah juara, juara dy from inti college. kira dy yang hebat la, aku tgk pon dy mmg layak. aku x kisah aku x menang pon, aku dah dapat pengalaman yang terindah..hehehe


3.. kat sini aku ada gambar2 la sikit2 x banyak pon, sebab kolej aku x sediakan juru kemra tuk aku, mengharapkan member aku je la tangkap gambr tuk aku, huhuh...




dibawah ni adalah antara menu yang aku kenma masak.....


















menu dia ats buakan aku punya idea, tapi lecterur aku yang bagi, aku hanya tolong laksanakan hasil nurkilannya... mahu melihat produk ku sendiri, insyaallah akan datang..heheh trima kasih..

No comments:

Post a Comment