Saturday, January 23, 2010

dikala aku keseorangan...

aku keseorangan hari ni, nabil dah balik umah dy yang tinggal sekarang aku nagn teachik, tatoo ngan bdk2 dom la.. tapi aku keseorangan juga sebab dorang semua kuar. hahahahahah...

aku bangkit dari tido aku just dengar bunyi kipas buruk hostel yang x lama lagi akan go to hell bunyi dy macam kreta f1 mau meletup kruk krak kruk karak... bangun2 tu aku trus senyum, and bermonolog pada diriku sendiri... " aku seorang ja ka yang tinggal skg ni, ish3... tgk2 jam dinding baru kul 2.30 ptg tapi sebenarnya jam tu da habis betri jadi waktu yang sebenar adalah 4.30... bodo punya jam!!

aku melompat dari katil aku yang bertinggian 250cm dari paras bumi. hehehe... bangun2 aku mencapai dumbell atau senag cerita besi untuk angkat berat. dengan di temani muzik kentut aku mengangkat bebanan tersebut, arrgghhh terasa badan ku dah kebal, tapi sebenarnya tinggal tulang..heheheh. tapi tegap gak kot..

selama hampir 30 minit bergelumang ngan peluh, aku pon stop dan memandang cermin melihat hasil kerja keras aku.. mmmm... xda beza cuma ada sakit... fail.... hahahah..

pastu aku check fon aku manalah tau ada msg ka, mms ka, miskol ka... haram xda langsung.. lantas ku capai tuala and bakul mandiku dan menuju ke kamar mandi.. bermandi mandalah aku dengan mengikut rentak lagi remix aku bermula dengan irama malaysia, pop rock,seloka, dangdut dan rap... apa aku kesah xda orang nak marah aku pon.. bergema bilik mandi dibuat olehku, seperti tersa diriku berada di dalam red box, dengan sound sistem yang berkualiti dan lontaran tanpa sempDAN SUARAKU.. CEH... klu ada cermin mmg semua jadi debu2 yang berterbangan kali.. jadi sapa yang mau dengar konsert ku kena stenby insuran kerana ditakuti anda akan jahanam di buai mimpi buruk dek kerana mendengarkan suaraku..

selesai mandi aku pon bersiap la, pakai baju apa segala eksesori,jam tangan,fon, perfume, pewangi ketiak, menjelkan rambutku... siap tu aku pon la gi kedai mamak minum petang..hahahah... pi mamak pon bergaya ni, dekat ja kedai mamak beberapa langkah dari hostelku. xda sapa pon memandangku, hanya kani (pelayan kedai mamak), kadir(penyambut tetamu kedai mamak) dan ramu (pembuat air mamak), menyapaku... dorang mesti akn cakap camni.."yaalah mau minum apa laaa" aku pon jawab la, "yalaa, bangang la bagi laaa teh tari la, roti kosong laA... sual" aku berani ckp cam yu sebab dorang mmg x paham ckp melayu just sekadar tahu ambil oder.... huhuhu tapi best la dorang senyum ja.. aku pon lagi senyum..

sampai ja makanan dan minumanku dengan lafaz bismillah dan doa makan aku pon melahap la dengan tata tertib seperti mana yang telah aku pelajari selama ni. apabila duduk atas kerusi pastikan kaki bersila, dan kena goyang sikit supaya darah mengalir. ada disediakan sudu dan garpu buang sahaja sebab aku suka pakai tangan... apabila makan, mata kena usha kiri kanan blakang mana la atu ada awek lalu..heheheh

habis ja aku makan aku pon bertenag la, perut boroi tapi stedi gi, hehehe. aku pon menghisap rokok sebatang bagi menghilangkan bau kari di mulut.... time tu la aku telah terpikir akan apakah tindakan seterusnya apabila dah tamat blajr ni... ingin tahu apa yang aku pikirkan, pastikan anda mengikuti perkembanganku... heheheh.. bersambung...

No comments:

Post a Comment