Sunday, September 13, 2009

mr k0k0 and yellow

ehem, ini bukan menunjuk2 tapi sekadar menghiburkan hati. cerita mengenai mr k0k0 and yellow yang sekarang menjadi member baik kepada aku and member aku mohd nabil husaini!

SAPA MR K0KO AND YELLOW NI?
yang penting dorang bukan manusia heheheh
ni la dorang yang aku sibuk perkatakan. dorang ni dari spesis yang sama, jantina yang sama tapi dari tempat yang lain. yang kaler putih tu koko! and kuning tu yellow!
bercerita sedikit mengenai sejarah dorang ni. cerita pasal yellow dulu la sebab yellow yang paling tua! yellow ni di miliki oleh member aku(nanti aku bg tgk sapa empunya yellow ni). dy ni special sikit, sebab awek member aku yang bagi. member aku mengikut pengetahuan aku mmg x penah dapat anak2 patung ni! jadi sebagi tanda kasih dan sayang member aku dapt yellow la. stat yellow masuk umah member aku da jadi manusia yang lain. ini amat sangat ketara dimana kedudukan semasa tidurnya yang dulu macam mayat yang x dituntut menjadi yang berkapan elok, masa tidurnya pun berubah! kerana dy dah pandi bangun awal!
yela selalu aku paling awal bangun, tapi sejak kebelakangan ni dy bangun sendiri and dah terpacak di depan laptop!! yang bikin panas dan membangkitkan memarahanku dy x kejut aku, not use punya member! tp ok la ada perubahan pada dirinya!
dy pernah jadi x keruan apa bila aku and member bilik berpakat menyembunyikan yellow dari pandangannya. hampir mengamuk juga member aku tu! hahahahah risau tu!
bercerita pula serba sedikit pasak koko! koko ni spesel sebab dy la pemberian paling besar yang aku terima dihari yang bukan pada befday ko. heheheh. sebelom aku dapat koko, aku ada pi umah member aku! jadi di umah dy, dy tunjuk la koleksi spesis koko yang banyak pada ku. aku pon cakap " aku dari kecil sampai tua2 ni nda penah ada benda ni! langsung x penah!" besa la lelaki mana ada orang tua belikan patung! paling2 pun senapang , pistol! bola... sebab dalam lagu hujan pon ada dalam liriknya yang berbunyi "bapanya mahukannya jadi seorang askar! (tapi aku jd chef hahahahah).
keesokan hari pastu member aku ni bgtau la " aku maow bagi ko brg ni, ko maow ka?' aku cakp la  "maoow".
dy ckp gi" benda ni besar, klu ko nda maow ndapala aku buang!"
"eh jangan..jangan buang aku maow" yala orang da bagi kan ambil ja la, rezki tu...
pastu dy suruh datang umah ambil! tp time tu aku exam la pla teda masa mo pi. tetiba ada posman yang naik kancil airlines hantar!
"ai apa binatang ni, besar ja ni, lain macam, bertanduk" buka2 ja plastik ni, tgk ada benda comel ,cute, interaktif,inovatif,kreatif,bumbastik, semua perkataan yang mengambarkan keghairahan keluar dari mulutku yang bau syurga time posa. hahahahahahah..... tgk2 rupa2 nya mr koko! hahahah. tapi blom tau gi nama dy koko. ditanya pada owner yang bgtau tu dalam ic dy ada tulis nama koko keh3.
da dapat tu mmg hepi la aku, kerna dapat bersaing ngan yellow yang jauh kecil dr koko. hahahah. jadi aku ngan perangan yang suka membuli memperkecilkan si yellow yang mmg da kecil. besar ba tu!
tapi ada juga yang jeles pi kaco koko! tapi aku X MRAH PON. aku tau dorang x sanggup mengapa2 kan koko! hahahaha
ada juga teman aku yang bleh di peluk2 , di cium2, di bawa bercakap!
anywey thanks yang menghadiahkan aku koko!
aku suka koko!hahaha
PERINGATAN!
WALAUPON LELAKI YANG MEMILIKI ANAK PATUNG DIPANDANG SERONG, KETAHUI LAH YANG DY STILL LELAKI SEJATI DAN X GAY! SEKALI LAGI X GAY!
WALAUPON NAMPAK X MACHO! PEDULI APA!
(best friend forever)
(teman tapi mesra)
(bersama kuih raya)
(on9 baa..)
(sapa la tu?)
(yellow pon sibuk 0n9)
(ko pandang apa?)
(teman pengubat rindu)
(bodyguard@penyeri hati duka dan nestapa,pembangkit selera, pembangkit semangat, bleh buat bantal klu bantal xda.)
the end

1 comment: