Sunday, September 13, 2009

sehari bersama member2 nabil

semalam... 13.11.09

aku telah di offer oleh mohd nabil husaini tuk join pi berbuka posa bersam member2nya kat kl. mula2 memang aku nda maow! sebeb aku teda duit (sebenarnya aku save duit mo bayar hutang tempahan kuih raya and tudung!) tapi aku pi juga la. da la member bek aku offer kan, pi ja la dy pon kata mo blanja aku. heheheheh

sebenarnya yang akn pergi with nabil ada gi sorang org kedah bean namanya, tapi nasib dy kurang baik pla time tu dy melibatkan diri dalanm satu kemalangan kecil, nasib bek kancil airlines dy cedera ckir dan tuan badan pon masih menten hensem. hehehe. dy x jadi ikot sebab orang bini dy sorang dirikan, yalah susah dapat laki yang taking care ni lebih2 lagi bean. lain la di comparekan ngan aku ni. heheheh. aku ni x romantik!

menjadi masalah pulak kepada aku nagan nabil mahu menuju ke distinasi yang dituju tu tanpa transpot! tapi nasib bek la ada sorang member nabil yang baik hati yang sanggup turun dari putrajaya ke shah alam tuk ambil kami bagi memenuhi tuntutan rakan2nya yang lain. bertolak dr shah alam kul 4 lebih la, and kami pi kg halaman nabil kat wangsa maju (skg da jadi orang bangi) tuk berkumpul ramai2 and jalan sama2.

aku ingat member nabil ni dlm 2,3 orang, tetapi hakikatnya ramai la siot. mau satu bas persiaran la member2 dy ba,hahaha. tu dy tgk member2 dy macam besa2 ja, skali tanya ambik kos apa? ada yang ambil law, medik, bisnes ,multimedia, kira boleh buat syarikat la. skali dorang tanya aku, aku sama nagan nabil la ambik culinari ja. besa2 ja. hehehehe.

jadi kat sana kami buat oder dulu awal2 takut x sempatkan, siap curi menu restoran tu lagi.. kami berbuka di HR STEAK HOUSE KG BARU KL...

aku time tu jadi pendiam sikit la, nanti kalo aku bising2 lain pla kata member2 dy kan. ok la mengenali member2 nabil ni. satu perkara yang aku minat pasal member2 nabil ni, dorang rock2 juga tapi sembayang x tinggal (nabil ko x penah pon ajak aku smbyang kan, culture shock ko ni!) hahahahahah.  aku pon dah membocorkan sebahagian rahsia2 nabil pada member2 dy terutama gosip dy bergelfren tu. baru padan muka ko nabil, member2 ko sendiri da panas sama ko! ko diam2 gi beraweks...

No comments:

Post a Comment